Campania Best Value aduce fantanile cu atmosfera ZEN in aeroport

Proiectul dezvoltat impreuna cu fântânile bluConcept a concentrat principiile de relaxare orientale cu atmosfera SPA

 

Brandul duty-free BestValue din aeroportul international Henri Coanda a dezvoltat impreuna cu bluConcept o companie menita sa aduca aerul relaxant din centrele SPA, chiar in mijlocul forfotei din aeroport. Conceptul a pornit de la mai multe variante cu Pereti de Apa si Fantani decorative din bambus pentru interior, care sa aduca un susur relaxant de apa. Fantanile ZEN s-au incadrat cel mai bine in spatiul destinat prezentarii produselor SPA iar elementele din restul amenajarii cu bambus si plante au desavarsit cadrul desprins parca dintr-o alta parte a lumii.

Best Value este renumit prin experienta extraordinara pe care o ofera in materie de shopping in aeroport, iar selectia de produse premium acoperă diferite categorii: parfumuri, cosmetice, produse de ingrijire a pielii, dulicuri, băuturi spirtoase, vinuri, suveniruri, accesorii, valize și tutun.

Imagini cu propunerile initiale pentru campania SPA:

Best-Value-campanie-fantani-zen-blu-Concept-2015-08-24 Best-Value-campanie-fantani-zen-blu-Concept-2015-09-02

Poze cu proiectul lansat in aeroport

campanie-fantani-zen-bluConcept-BestValue-nov15_SMALL_004 campanie-fantani-zen-bluConcept-BestValue-nov15_SMALL_005 campanie-fantani-zen-bluConcept-BestValue-nov15_SMALL_008 campanie-fantani-zen-bluConcept-BestValue-nov15_SMALL_009 campanie-fantani-zen-bluConcept-BestValue-nov15_SMALL_016

 

 

 

Alte Articole

Adaugati un comentariu